بازگشت به آرشیو

کیندل‌دارها می‌توانند به هم کتاب قرض بدهند

6 ژوئیه 2016، ساعت 9:10

نشر الکترونیک

سایت آمازون چند سالی است بخشی را در این کتاب‌فروشی اینترنتی راه‌اندازی کرده به اسم «کتاب‌خانه قرضی کیندل‌دارها». این کتاب‌خانه قرضی هم بخشی از امکانات عضویت در بخش Prime این سایت است که به شما اجازه می‌دهد هم از آرشیو سینمایی این سایت استفاده کنید و هم اگر کالایی را در این سایت سفارش می‌دهید، خارج از نوبت عادی به دست‌تان برسد.

شیوه کار در این کتاب‌خانه قرضی به این شکل است که وقتی در کتاب‌خوان الکترونیکی کیندل خود به‌دنبال کتابی می‌گردید، می‌توانید آن را از کسان دیگری که این ای‌بوک را در کتاب‌خانه کیندل خود دارند قرض بگیرید و برای هر مدت زمانی که می‌خواهید کتاب را در اختیار داشته باشید. البته در یک بازه زمانی فقط می‌توانید یک کتاب قرض بگیرید و کتاب را که پس دادید، می‌توانید کتاب بعدی‌تان را قرض کنید. زمان مشخصی هم برای پس دادن کتاب ندارید و هر چه‌قدر که بخواهید، کتاب می‌تواند دست‌تان بماند.

بیشتر از یک میلیون کتاب در این کتاب‌خانه قرضی هست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کتاب‌های این کتاب‌خانه عموما از میان کتاب‌های پرفروش انتخاب شده‌اند و کتاب‌های پنج ناشر برتر آمریکا در میان این کتاب‌ها کمتر دیده می‌شود.

کیندل‌دارها می‌توانند به هم کتاب قرض بدهند:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.