بازگشت به آرشیو

ای‌بوک‌هایتان را با امضای نویسنده بخرید

20 دسامبر 2015، ساعت 14:14

نشر الکترونیک

بازار رقابت بین کتاب‌های چاپی و رقیب دیجیتالی‌اش، کتاب‌های الکترونیکی، روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به‌نظر می‌رسد هر روز که می‌گذرد، کتاب‌های دیجیتالی از کتاب‌های چاپی جلو می‌زنند. به‌هر حال نمی‌شود انکار کرد که کتاب‌های چاپی جنبه‌هایی دارند که کتاب‌های دیجیتالی هرگز آن‌ها را به‌دست نمی‌آورند. یکی از این جنبه‌ها هم همین است که با چاپ کتاب به‌صورت سنتی شما این فرصت را دارید که با نویسنده موردعلاقه‌تان دیدار کنید و از او بخواهید نسخه‌ای از کتاب جدیدی را که خریده‌اید برای‌تان امضا کند. آن برنامه، آن لحظه و امضای خود نویسنده داستان کتاب جمع کردن شما را به چیزی خاص بدل می‌کند.

و حالا از آن جایی که خریدن و خواندن کتاب‌های دیجیتالی به امری معمول تبدیل شده، چه‌طور می‌شود از نویسنده‌ها انتظار داشت کتاب‌تان را امضا کنند؟ خب Kindlegraph آمازون می‌تواند جواب سوال‌تان باشد، دست‌کم تا حدی. بالاخره‌اش این که می‌توانید امضای نویسنده موردعلاقه‌تان را بگیرید، اما چیزی که از دست می‌دهید، احساس هیجان و خوش‌خوشان حضور در مراسم است که از آن بی‌نصیب می‌مانید، مخصوصا وقتی نویسنده موردعلاقه‌تان را برای اولین بار می‌بینید و می‌توانید با او حرف بزنید و ازش سوال بپرسید.

البته Kindlegraph هم خاصیت خودش را دارد، این‌جوری آدم‌ها هر جایی از دنیا که باشند، می‌توانند از نویسنده موردعلاقه‌شان امضا بگیرند. این برای نویسنده‌ها هم خوب است، چون در وقت و زمان‌شان برای حضور در جایی صرفه‌جویی می‌شود. آن‌ها می‌توانند همین‌جور که در خانه یا در دفترشان نشسته‌اند کتاب‌ها را امضا کنند و برای دوستداران‌شان بفرستند.

طرز کار Kindlegraph هم به این شکل است که می‌توانید از طریق اکانت توییتر این سایت وارد شوید، کتابی را که می‌خواهید انتخاب کنید. به‌محض این که نویسنده‌ای با درخواست امضای کتابی مواجه می‌شود، کتاب را امضا می‌کند و نسخه امضاشده کتاب از طریق کتاب‌خوان الکترونیکی کیندل برای خواننده کتاب فرستاده می‌شود.

 

آنچه خواندید، بازنویسی و ترجمه این مطلب است.

ای‌بوک‌هایتان را با امضای نویسنده بخرید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.