بازگشت به آرشیو

آمازون و جایزه داستان‌گویی کیندل

26 ژانویه 2017، ساعت 13:32

نویسنده‌-ناشرها

کتاب‌فروشی اینترنتی آمازون به‌تازگی اعلام کرده که قرار است یک جایزه داستان‌نویسی در بریتانیا برگزار کند به اسم جایزه داستان‌سرایی کیندل. این جایزه ۲۰ هزار پوندی به نویسنده‌ای تعلق می‌گیرد که در تاریخ ۲۰ فوریه تا ۱۰ مه داستانی بنویسد و خودش آن را منتشر کند.

علاوه بر این که برای برنده این جایزه مراسمی در مرکز لندن برپا می‌شود، به برنده این جایزه کمک می‌شود در سایت آمازون بریتانیا کمپینی تبلیغاتی برگزار کند و کتاب‌اش برای فروش در سراسر دنیا به زبان‌های مختلف ترجمه شود.

یکی از مدیران این جایزه می‌گوید: «ما می‌خواهیم هم نویسندگان‌ تازه‌کار و هم نویسندگانی را که پیش از این اثری چاپ کرده‌اند تشویق کنیم تا بنویسند و داستان‌های جدیدشان را در دسترس خواننده‌های همه جای دنیا قرار بدهند. کتاب چاپ کردن هیچ وقت کار ساده‌ای نبوده است. این جایزه درصدد است به داستانی جایزه بدهد که هم مردم دوست‌اش داشته باشند و هم کارشناسان ادبی.»

همه نویسنده‌ها آزادند با داستان‌های خود که در ژانرهای مختلف و به زبان انگلیسی نوشته‌اند در این رقابت شرکت کنند و نوشته‌های خود را از طریق Kindle Direct Publishing در این سایت ثبت کنند. این داستان‌ها پیش از این نباید جایی منتشر شده باشند و دست‌کم باید پنج هزار کلمه باشند.

 

آنچه خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

آمازون و جایزه داستان‌گویی کیندل:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.