بازگشت به آرشیو

وقت کتاب خواندن ندارید، خلاصه‌اش را بخوانید

27 ژوئیه 2016، ساعت 9:25

اپلیکیشن‌ها

ظاهرا دنیای امروز آن‌قدر جای شلوغی شده و زندگی آن‌قدر خواسته‌هایش را به ما تحمیل کرده که دیگر کمتر آدمی فرصت کافی برای مطالعه و یاد گیری دارد. به‌همین خاطر، دو نفر که چنین تجربه‌ای در زندگی داشته‌اند -مادری که شغلی در دنیای انتشارات دارد و تاجری که شغلی پرمسئولیت با ساعت‌های کاری زیاد دارد- تصمیم گرفتند موسسه‌ای تاسیس کنند به اسم Joosr که کارش کمک به آدم‌های گرفتاری است که به مطالعه علاقه دارند، اما وقت لازم برای این کار را ندارند.

آن‌ها برای این کار اپلیکیشنی طراحی کرده‌اند به نام Joosr و در این اپلیکیشن کتاب‌های غیرداستانی را برای علاقه‌مندان به مطالعه که وقت ندارند کل کتاب را بخوانند خلاصه می‌کنند.

خلاصه این کتاب‌ها حدود بیست دقیقه است و شامل بخش‌های بسیار مهم و اطلاعات موردنیاز هر کتاب است. این اپلیکیشن را می‌توان روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها دانلود کرد و اطلاعات مربوط به هر کتاب را از طریق آن دریافت کرد.

به‌علاوه، یک درصد از کل اشتراک سالیانه این اپلیکیشن به بنیاد جهانی مبارزه با بی‌سوادی اهدا می‌شود که کارش فراهم کردن امکانات سوادآموزی در مناطق محروم و فقیر جهان است.

وقت کتاب خواندن ندارید٬ خلاصه‌اش را بخوانید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.

  • شاهین

    مرسی از معرفی این همه اپ که و گجت که کمکمون میکنید برای مطالعه وقت بیشتری بذاریم...فرهنگ سازی به این خوبی؟!.. مگه داریم؟... به به بازهم مرسی دارید و خسته نباشید بابت زحماتی که میکشید.
    2 اوت 2016، ساعت 15:49 پاسخ
    • ویراستار نوگام

      ممنون از شما که وقت می‌گذارید و ما رو همراهی می‌کنید.
      3 اوت 2016، ساعت 8:51 پاسخ