بازگشت به آرشیو

با داستان خواندن زبان جدیدی یاد بگیرید

22 مارس 2016، ساعت 17:05

اپلیکیشن‌ها

اگر می‌خواهید زبان جدیدی را با داستان خواندن یاد بگیرید، می‌توانید بروید سراغ اپلیکیشن Lingogo. در واقع، لینگوگو یک کتاب‌خانه دیجیتالی است که داستان‌هایی دو زبانه برای یادگیری زبان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

داستان‌ها در این اپلیکیشن به‌زبان‌های مختلف نوشته شده‌اند و این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهند که کلمه‌ها و ترکیب‌های تازه، دستور زبان و تلفظ‌ها را در متن یاد بگیرند.

زبان‌آموزان در کتاب‌خانه دیجیتالی این اپلیکیشن می‌توانند داستان‌ها، متن‌ها و ترجمه‌های شنیداری به زبان انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی پیدا کنند. هر ماه داستان جدیدی هم به کتاب‌خانه اپلیکیشن اضافه می‌شود تا این‌جوری کاربران را به یادگیری بیشتر تشویق کنند.

مهم‌ترین هدف این اپلیکیشن این است که نشان بدهد یادگیری زبان یک‌جور سرگرمی است و داستان‌پردازی مهم‌ترین ابزاری است که نشان بدهد یادگیری زبان مسئله‌ای سرگرم‌کننده است.

در حال حاضر، می‌توان از زبان انگلیسی به آلمانی، فرانسه و اسپانیایی و برعکس داستان خواند و آموزش دید. دست‌اندرکاران این اپلیکیشن از همه کاربران خواسته‌اند که اگر دوست دارند زبان دیگری به این مجموعه اضافه شود با این ای‌میل [email protected] با آن‌ها تماس بگیرند.

این اپلیکیشن مجانی است و می‌توانید به‌راحتی آن را دانلود کنید.

با داستان خواندن زبان جدیدی یاد بگیرید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.